Podstawy handlu online z eve


Wprowadzenie Na forach dostępnych jest wiele nagrań klas transakcyjnych Uni. Oto kilka przykładów: Trading 101 - Lompster (Podstawy handlu, pewien nacisk na handel na stacjach i w czasie wojny) Eldiora (Podstawy handlu, Nacisk na handel międzyregionalny i rozpoczęcie.) Dr Deus (Wprowadzenie do handlu. Nacisk na stację handlując, handlując w Jita, maksymalizując zysk.) Wygrana w słońce (kupuj i sprzedawaj zamówienia, tworząc transakcję, np. kupuj taniej, sprzedaj wysokie, handluj poprzez ciągnięcie, szczegóły systemu rynkowego, analizę rynku, zalecane umiejętności.) Zalety handlu Aby zacząć: możesz zacząć od razu handlować z postacią bez umiejętności, a ilość wymaganego treningu umiejętności w porównaniu do innych zawodów jest dość niska. Jedyną umiejętnością, od której naprawdę musisz zacząć, jest Trade, bez której prawdopodobnie poczujesz się trochę ograniczona liczbą zamówień, które możesz otworzyć. Łatwe do zrobienia w czasie wojny: dzięki niewielkiej inwestycji w umiejętności (marketing, zaopatrzenie i daytrading do poziomu 2) możesz łatwo ustawić handel w jednym systemie, gdy jest on umieszczony w innym, lub użyć alt do handlu w inny sposób. Elastyczność czasowa: wiele transakcji dzieje się w czasie, a jego łatwo przejść AFK bez prawdziwego zagrożenia przez większość czasu. Chociaż nie jest to prawdą podczas holowania, dobre zaciągi wydają się być dość krótkie i zawsze można zaciągnąć do połowy. Trade Interfaces The Trade Window Prawdopodobnie najprostsza i najmniej używana forma handlu, okno handlu wymaga, abyś był zadokowany z kimś na tej samej stacji. Jest najczęściej używany do dostarczania przedmiotów osobiście do przyjaciela. Okno handlu jest mniej przydatne, ponieważ handel masowy nie jest możliwy i często dochodzi do oszustwa. Umowa jest publiczną formalną umową o pracę lub towar, dostępną poprzez przycisk umowy w NeoCom. Podobnie jak w przypadku okna handlowego, handel masowy jest trudny, a oszustwa są powszechne. Jednak umowy mają kilka zalet. Mogą zawierać towary, które nie są zwykle dostępne na rynku, a znalezienie odbiorców dla Twojego handlu jest znacznie łatwiejsze niż przez okno handlu. Alternatywnie, kontrakty kurierskie mogą również przynosić dodatkowy zysk trasom transportowym. Rynek To miejsce, w którym odbywa się większość handlu w Eve. Rynek jest w zasadzie zautomatyzowaną listą umów wymiany przedmiotów: kupuj zamówienia i sprzedawaj zamówienia. Ponieważ zamówienia mogą być częściowo wypełniane i wyszukiwane w łatwy sposób, są one o wiele bardziej wygodne niż handel poprzez umowy, chociaż podstawowa zasada jest taka sama. Kolejną zaletą rynku jest to, że łatwo jest zobaczyć cenę i ilość, za które przedmioty faktycznie sprzedają, korzystając z zakładki szczegóły rynku. Rynki są ograniczone do określonego regionu. Umiejętności handlowe można podzielić na cztery grupy: Umiejętności zwiększające maksymalną liczbę aktywnych zamówień: Handel, Handel, Hurt, Tycoon. Umiejętności pozwalające na zdalne kupowanie i sprzedawanie rzeczy: marketing, zaopatrzenie, Daytrading, widoczność. Umiejętności, które zmniejszają koszty związane z obrotem: rachunkowość, relacje z brokerami, obrót marżami. Umiejętności, które zwiększają maksymalną liczbę zaległych umów: Kontraktacja z umową i firmą. Zamów umiejętności Bez umiejętności handlowych postać może ustawić 5 jednoczesnych zamówień. Handel 160 (1x20k160ISK) zapewnia 4 dodatkowe zamówienia na poziom. Retail 160 (2x 100k160ISK) przyznaje 8 dodatkowych zamówień na poziom. Hurtownia 160 (4x35M160ISK) zapewnia 16 dodatkowych zamówień na poziom. Tycoon 160 (6x. 100M160ISK) przyznaje 32 dodatkowe zamówienia na poziom. Przy wszystkich tych umiejętnościach wyszkolonych do poziomu 5, postać może zarządzać nawet 305 zamówieniami. Zdalne umiejętności Informacje o tych umiejętnościach mogą być mylące. Niestety, te umiejętności nie magicznie poruszają towarów. Na przykład, zamówienie nie pozwoli ci na zakup towarów w odległym systemie i ich pojawienie się w twoim obecnym hangarze stacji. Umiejętności te pozwalają ci kupować i sprzedawać towary, których nie ma w twoim obecnym systemie stacyjnym. Jeśli na przykład jesteś sprzedawcą stacji, spędzasz czas w innym miejscu ze swoich towarów, zwiększa to bezpieczeństwo, ponieważ centra handlowe mają tendencję do przyciągania akcji PvP. Podobnie, możesz dostarczyć swoje uszkodzenia do centrum handlu, a następnie wrócić do misji, w której odbywają się misje, a jednocześnie zarządzać sprzedażą swoich pojazdów ratunkowych. Marketing 160 (3x. 3.5M160ISK) pozwala na zdalne konfigurowanie zamówień sprzedaży. Zakresy: poziom 0: ograniczony do aktualnego poziomu stacji 1: gdziekolwiek w obrębie obecnego poziomu układu słonecznego 2: 5 skoków poziom 3: 10 skoków poziom 4: 20 skoków poziom 5: cały region Zakup 160 (3 x 1,5M160ISK) pozwala skonfigurować zamówienia zakupu zdalnie. Zakresy są takie same jak w przypadku umiejętności marketingowych. Daytrading 160 (1x12.5M160ISK) umożliwia zdalną zmianę zamówień. Zakresy są takie same jak w przypadku umiejętności marketingowych. Widoczność 160 (3 x 7.5M160ISK) - zwiększa maksymalny zakres zamówień zdalnego kupowania, dzięki czemu sprzedawcy mogą wypełniać takie zamówienia z dowolnej stacji z tym zakresem zlecenia zdalnego kupowania. Każde zamówienie zakupu może mieć własny skuteczny zasięg ograniczony do tej umiejętności. Zakresy są takie same jak w przypadku umiejętności marketingowych. Umiejętności zmniejszania napięć Obrachunkowe 160 (3 x 5M160ISK) - zmniejsza stawkę podatku od transakcji o 10 na poziom z 2 do 1 na poziomie 5. Relacje brokerów 160 (2x 100k160ISK) zmniejsza opłatę brokera pobieraną od zleceń rynkowych w stacjach NPC poprzez odjęcie mieszkanie 0.1 za poziom od 3 do 2.5 na poziomie 5. Na tę opłatę mogą mieć również wpływ pozycje między traderem a korporacją, która jest właścicielem stacji. Margin Trading 160 (3 x 20M160ISK) zmniejsza ilość ISK, które musisz umieścić w zamówieniach kupna za 25 na poziom. Reszta będzie pochodziła z portfela z postaciami, gdy ktoś faktycznie sprzedaje ci towary. Opóźnione wartości to: poziom 0: 100 Pełna kwota ISK jest usuwana z portfela, gdy zlecenie kupna jest ustawione na poziomie 1: 75 poziom 2: 56,25 poziom 3: 42,18 poziom 4: 31,64 poziom 5: 23,73 Umeblowanie Umiejętność Umawiające 160 (1x 150k160ISK) zwiększa maksymalną liczbę kontraktów o 4 na poziom do 21 na poziomie 5. Corporation Contracting 160 (3x. 150k160ISK) zwiększa liczbę równoczesnych umów korporacyjnych, które możesz podpisać w imieniu swojej korporacji o 10 na poziom do 60 na poziomie 5. Handel za pomocą rynku Główną metodą handlu jest to, czego inni gracze nie mogą robić: albo są zbyt leniwi, albo koszt alternatywny jest zbyt duży. Większość aktywności rynkowych występuje w i wokół Trade Hubs. Holowanie to działanie polegające na przewożeniu towarów między stacjami w celu uzyskania zysku. Zasadniczo kupujesz towary na jednej stacji, ładujesz je na swój statek holowniczy, przenosisz na inną stację i sprzedajesz dla zysku. Dzieje się tak dlatego, że większość graczy nie ma statków ani czasu, aby przenieść wszystko samodzielnie. Co ciekawe, istnieje wiele towarów handlowych, które istnieją tylko po to, aby być przewożone między stacjami NPC. Znalezienie dobrych szlaków handlowych jest trudne (i zmienia się codziennie), więc większość graczy korzysta z zewnętrznego narzędzia, takiego jak Eve-Central lub Navbot. Jednak zazwyczaj istnieją pewne ogólnie korzystne zyski, takie jak przewożenie rzeczy z ośrodków misyjnych, w których misjonarze wyrzucają swoje łupy, do centrów handlowych, gdzie jest mniej zasobów. Umiejętności Rasowe Przemysłowe dla początkujących użytkowników statków Modernizacja kadłuba do korzystania z rozszerzonych ładunków. Handlowanie Station Trading Station to jak ciągnięcie, ale bez ciągnięcia statku Zamiast kupować nisko, a następnie zabierać towary tam, gdzie można sprzedać wysokie, kupujesz taniej i sprzedajesz wysoko bez przenoszenia towaru. Zasadniczo chcesz znaleźć przedmioty o rozsądnym obrocie wolumenem i znaczącą różnicę w cenach zamówień kupna i sprzedaży na tej samej stacji. Duże źródło tego typu przedmiotów pochodzi z łupów NPC: Gracze wykonują misje, zbierają łupy i chcą je sprzedać za szybką złotówkę, ponieważ nie mają czasu ani umiejętności Handlowych, aby skonfigurować zlecenia sprzedaży na wszystko. Innym przykładem są książki handlowe, które są podawane podczas samouczków - jeśli gracze je mają i nie potrzebują tego, po prostu chcą zrzucić go na ISK. Z drugiej strony, gracze, którzy szukają jednego, zapłacą sporo więcej, ponieważ nie dostaną go nigdzie indziej. Prostą zasadą jest kupuj nisko i sprzedawaj na wysokim poziomie. Aby zapewnić efektywne wykonywanie transakcji na stacjach, upewnij się, że różnica między ceną zleceń sprzedaży a ceną zamówienia kupna minus podatki nadal daje zysk. Konfigurowanie zamówień kupna i sprzedaży na wielu przedmiotach minimalizuje ryzyko rynkowe cena ulega awarii na dowolnym konkretnym przedmiocie. Jeśli uda ci się zdobyć 20 000 000 na przedmiot i uda Ci się wymienić 100 z nich dziennie, dostaniesz 2000 000 isk. Zrób to z 50 różnymi produktami, a to równa się 100 000 000 isk dziennie Zacznij od małych i reinwestuj, a wkrótce zobaczysz, że twoja suma rośnie bardzo szybko. Kiedy zaczynasz pracować w miliardach, możesz handlować droższymi przedmiotami, które mogą podnieść twoje marże, a także wycenić część konkurencji. Handel Station Station Skills Station to kwestia wielkości. Twoje marże będą cienkie i będziesz musiał zaoszczędzić pieniądze, gdzie tylko możesz. Oznacza to, że szkolenie Relacje z Brokerami i Księgowość to 5. W początkowej fazie kariery handlowej, te ułamkowe wartości procentowe mają minimalny wpływ, tj. Jeśli są wyszkoleni na poziomie 5, musisz wymienić 667 milionów ISK towarów, aby otrzymać 5 milionów ISK, które wydałeś na Księgowość rachunkowości. Jednak, gdy budujesz swój wolumen obrotu, redukcje te są dość znaczące. Bez wchodzenia w matematykę, szkolenie Relacje z Brokerami i Księgowość do 5 zwiększy twoje zyski o 11. Inne umiejętności, którymi będziesz chciał się zapoznać, to: Handel. Sprzedaż. Hurt i potentat. Te umiejętności zwiększają liczbę zamówień otwartego rynku, które możesz mieć. Dostarczanie. Marketing. Daytrading i widoczność. Umiejętności te pozwalają kupować, sprzedawać i modyfikować zamówienia na stacjach innych niż bieżące. Obrót marżą. Ta umiejętność pozwala zmniejszyć ilość depozytów wymaganych przy składaniu zamówienia zakupu, skutecznie pozwalając ci składać zamówienia za więcej pieniędzy niż faktycznie masz. (Ale nadal potrzebujesz ISK, aby był dostępny, gdy zlecenie Kupna przechodzi.) Społeczności. Znajomości. Zwiększa twoją pozycję, dzięki czemu płacisz mniej podatków. Zastrzeżenie: Opłaty brokerskie opierają się na Twojej podstawowej frakcji i pozycji korporacyjnej. Umiejętność Connections nie wpływa na opłaty brokerskie zapłacone za zamówienie. Zasadniczo, rafinacja dla zysku oznacza szkolenie niektórych umiejętności rafinacji, uzyskanie dobrej reputacji z obecnymi stacjami, a następnie rafinacja rudy zakupionej na rynku. Większość rudy na rynku jest sprzedawana przez górników bez umiejętności rafinacji lub którzy nie wiedzą lepiej, więc marże są zazwyczaj dość dobre. Spekulacja Spekulacja to akt kupowania towarów w nadziei, że ich cena wzrośnie w przyszłości. Na przykład ceny PLEX mogą znacznie wzrosnąć podczas wakacji, więc kupowanie ich wcześniej w roku i sprzedaż w lecie może przynieść duży zysk. Spekulacja może również wystąpić w przypadku zmian łatek lub znaczków na rynku. Wskazówki i wskazówki Podobnie jak w przypadku innych aspektów Eve, pierwszą zasadą handlu jest nigdy nie inwestować pieniędzy, których nie możesz stracić. 0,01 ISK-ing Po rozpoczęciu handlu zauważysz, że wiele osób ma tendencję do nadużywania ciężej o 0,01 ISK na jednostkę. Spora liczba nowych graczy wydaje się mieć z tym problem - często denerwuje się do punktu, w którym radykalnie zmieniają swoje zamówienia, odcinając ogromne zyski. Jednak bardziej użytecznym sposobem patrzenia na 0.01-isking jest to, że jest to po prostu mechanizm gry, w którym zalogowany i aktywny gracz ma przewagę nad wylogowanymi lub handlowcami AFK. Zbytnie lub podcięcie konkurencji o 0,01 ISK jest dokładnie tym, jak to osiągnąć. Tak więc, gdy ktoś cię przerysowuje zaledwie o 0,01 ISK, oni po prostu zaczynają swoją kolej na początku kolejki. Jeśli tam jesteś, aktualizujesz swoje zamówienia, możesz po prostu zaktualizować zamówienia i wrócisz do swojej kolejki, aby znaleźć się na początku kolejki. Z drugiej strony, jeśli nie jesteś tam, lub nie jesteś zalogowany, nie wyginaj się tak, jakbyś był aktywny, gdy zbierze nagrody. A kiedy zaczniesz robić własną grę o wartości 0,01, spróbuj użyć kółka myszy, aby podnieść swoją cenę. Może ci się spodobać, zwłaszcza, że ​​po przyzwyczajeniu może być dość szybkie. Oczywiście, czasami rynek danego produktu jest po prostu nierealistyczny, a może potrzebujesz szybko wykonać transakcje z jakiegoś powodu - konieczna może być radykalna zmiana ceny, ale dobry sprzedawca będzie miał możliwe do zidentyfikowania powody dokonania takiej zmiany , a nie tylko bycie emocjonalnym Ill pokazują, że masz odpowiedź na 0.01-isked. Znajdowanie przedmiotów, które są dobre do handlu Istnieje niewiarygodnie prosty 3-etapowy plan znajdowania dobrych pozycji handlowych: Kliknij kategorię rynkową i zacznij przeglądać zamówienia i szczegóły rynku dla każdej pozycji Przełącz się na inną kategorię i dalej patrz na poszczególne pozycje pozycja. Spójrz na przedmioty jeszcze bardziej. W związku z tym ważne jest, aby wiedzieć, czego szukasz, i miejmy nadzieję, że metoda burgera i wskazówki na tej stronie powinny wystarczyć. Ogólnie rzecz biorąc, w przypadku handlu na stacji, chcesz znaleźć przedmioty, które: mają wysoki i dość stały popyt. Możesz sprawdzić popyt na przedmioty, patrząc na tabelę sprzedanych ilości w danych rynkowych. Podczas gdy niektóre przedmioty mogą mieć olbrzymie marginesy, jeśli sprzedany wolumen jest mały lub nieczęsty, ryzyko związane z tym produktem jest o wiele większe. faktycznie sprzedają dla wymienionych zamówień kupna i sprzedaży. Możesz to sprawdzić, sprawdzając dane rynkowe i sprawdzając, czy zakres cen obejmuje bieżące najlepsze oferty kupna i sprzedaży. Mam nadzieję, że mediana ceny powinna być gdzieś pomiędzy nimi. Dobrym przedmiotem handlu są (w zależności od regionu i obecnego rynku) elementy meta-4 (na przykład wyrzutnie arbalestowe): nie można ich wyprodukować, a niektóre z nich mają lepsze lub takie same atrybuty, co ich odpowiedniki T2. Pamiętaj, aby zróżnicować różne przedmioty, aby po załamaniu rynku nie stracić wszystkich pieniędzy. Ewentualnie członek EVE University utworzył dynamiczny TradeBook, który dostarcza dane rynkowe w czasie rzeczywistym na dowolnym przedmiocie EVE, o ile działają wywołania API do EVE-centralnego rynku (i zwykle są - od 14 czerwca 2018 r. Wdrożono CCP ogromna aktualizacja, która znacznie zwiększyła prędkość, z jaką aktualizowane są dane rynkowe). Handbook można znaleźć na Forum Uniwersytetu EVE w zakładce Badania, Produkcja i Handel. Kliknij tutaj, aby uzyskać dostęp do dokumentu. Handlowa matematyka Jak prawie cała Ewa jest matematyka. Na szczęście większość matematyki w handlu jest podstawową matematyką, a gra ma dla ciebie matematykę. Jeśli chcesz dowiedzieć się, ile zapłacisz lub sprzedasz przedmiot, użyj poniższego równania. X Liczba jednostek, które chcesz kupić lub sprzedać U Cena jednej jednostki, którą próbujesz kupić lub sprzedać P 1 Całkowity koszt wszystkich jednostek, które chcesz sprzedać P 2 Całkowity koszt jednostek, które chcesz kupić B Procent pośrednika w postaci dziesiętnej E Kwota, którą otrzymasz po sprzedaży A Kwota, którą będziesz musiał zapłacić, aby coś kupić Mówiąc, że kupujesz PLEX za 100 isk każdy i chcesz 100 PLEX kwoty, którą musiałbyś zapłacić zapłacić po 10 opłat brokera jest 11 000 w isk. Równanie dla tego wynosi poniżej 100 100 10000 10000 (10000 .1) 11000 A jeśli chcesz sprzedać ten sam PLEX za tę samą cenę i kwotę oraz tę samą opłatę brokera, otrzymasz 9000 isk, a równanie będzie wyglądało jak 100 100 10000 10000 - (10000 .1) 9000 linii trendów Linie trendów są używane w realnym świecie, aby pomóc sobie brokerom i maklerom giełdowym odkryć przyszłe wydarzenia na giełdzie lub bardziej powszechnie znaną jako analiza techniczna. Aby użyć linii trendu, wystarczy znaleźć sposób narysowania linii od szczytu do szczytu i koryta do koryta na wykresie liniowym historii cen przedmiotu. Będziesz chciał narysować linię, która trafi co najmniej 2 do 3 szczytów, a druga trafi od 2 do 3 koryt. To powie Ci, że cena powinna spaść między 2 liniami i jeśli ceny trafią w jedną z linii lub pójdą trochę obok niej, to czas, aby kupić lub sprzedać przedmiot w Eve. Sztuczka do tego zarówno w przypadku Eve, jak i prawdziwego świata polega na tym, aby to zrobić i wiedzieć, co robisz tak szybko i jak to tylko możliwe. Powinieneś być w stanie spojrzeć na wykres w ciągu 5 minut i powiedzieć, czy jest to dobry zakup lub sprzedaż dla ciebie, jeśli kupujesz i sprzedajesz krótkoterminowo. Możesz użyć czegokolwiek i osobiście użyłem w przeszłości gumowego opakowania, aby zrobić 25 000 w prawdziwym świecie. Jedyną sztuczką do używania czegoś jest to, że musi być proste. W najgorszym przypadku możesz nacisnąć ekran drukowania, wkleić obraz do farby i ustawić linię trendu, ale jeśli to zrobisz, stracisz cenny czas. Oszustwa w celu uniknięcia tras handlowych lub kontraktów kurierskich mogą być tworzone przez piratów - obóz mógł czekać na jednym ze skoków na trasie, aby odebrać swój statek, jego towary i zabezpieczenie. Kontrakty kurierskie można skonfigurować tak, aby dostarczały je do stacji należącej do gracza z dużą opłatą za dokowanie - nie można dokować i tracić zabezpieczenia, ani dokować i uiszczać opłaty. Dobrym sposobem na uniknięcie oszustw związanych z oszustwami kurierskimi jest akceptowanie umów na trasach, które i tak planowałeś przewozić, i nie akceptowanie kontraktów na stacjach będących własnością gracza. Modyfikatory kosztów transakcyjnych Relacje z pośrednikami Req: Trade 2 obniżają opłatę pośrednika podstawowego o 0,1 na poziom Reakcja w zakresie rachunkowości: Handel 4: zmniejsza podatek obrotowy o 10 na poziom Obciążenie z marży handlowej: Rachunkowość 4: zmniejsza zapotrzebowanie na escrow dla zleceń kupna o dodatkowe 25 punktów na każdy poziom Złożysz zamówienie kupna lub sprzedaży, będziesz musiał zapłacić opłatę brokerską: 3 z całego zamówienia (2,5 na maks. umiejętności), modyfikowane według klasyfikacji. Ilekroć każda jednostka zostanie sprzedana, sprzedawca zapłaci 2 z ceny sprzedaży jako podatek obrotowy (1 przy maksymalnych umiejętnościach). Opłaty pojawiają się w dzienniku portfela jako Opłata Brokers i Podatek transakcyjny. Tak więc typowy sprzedawca stacji z zerową stawką zapłaci 3 z ceny za zamówienie jako feestaxes, 2,5 przy maksymalnych umiejętnościach. Jest to ważne, aby wziąć pod uwagę przy obliczaniu zysku, ale oczywiście poniższe pozycje mogą to zmienić. Frakcje i tabele korporacyjne związane ze stacją, w której składane są zamówienia, będą miały wpływ na opłatę pośrednika. Klasyfikacja frakcji przyczynia się o 13 więcej niż w klasyfikacji korpusów. Zwróć uwagę, że do obliczeń używa się niemodyfikowanej pozycji. Dokładna formuła: bez umiejętności i bez stałej opłaty brokerska wynosi 3. Z 10 frakcjami i corpem opłata brokera zostaje zmniejszona do 2,5. Dzięki stosunkom brokerskim V i idealnej pozycji opłata jest dodatkowo obniżana do 2Rozpoczęcie w EVE Online Szkoła, którą wybierzesz, określi tylko, który rozrusznikowy system solarny zaczynasz i w której Starter Corporation będziesz uczestniczyć. Nie ma absolutnie żadnych różnic między nimi. Dadzą twojej postaci stałą listę stacji rozrzuconych po całym Edenie należącym do tej szkoły, w której możesz ustawić swój Klon Medyczny niezależnie od korporacji, do której mógłbyś dołączyć i niezależnie od miejsca, w którym ustawiasz swojego klona. Portret i imię Następnie musisz zaprojektować wygląd swoich postaci i zrobić portret. Twój wygląd zależy od tego, którą rasę i rodowód wybierzesz, ale narzędzie zapewnia także dużą elastyczność. Spędzaj trochę czasu nad stworzeniem swojej postaci i zrobieniem portretu, ale pamiętaj, że 99 razy inni gracze będą widzieć twój portret, a nie cały twój model postaci, i (chyba, że ​​lubisz spędzać czas w Kwaterze Kapitańskiej), ty. Możesz zmienić ubranie i ponownie zabrać swoje portrety w późniejszym czasie, ale zmiana wyglądu postaci może być dokonana tylko poprzez płacenie za Przebudowę postaci za pomocą Aurum. Następnie wybierasz dla swojej postaci: Ancestry (ma niewielki efekt w grze) Education (kontroluje, w której korporacji NPC, od której zaczynasz, wszystkie są efektywnie identyczne) Name. Wybierz uważnie imię postaci, ponieważ nie możesz tego później zmienić. Twoje imię jest częścią twojej tożsamości i będzie miało wpływ na to, jak twoje corpaterzy myślą o tobie. W EVE Online większość korporacji korzysta z komunikacji głosowej (np. Mumble) podczas operacji flotowych, a także używa swojego serwera głosowego dostępnego dla swobodnej rozmowy. Podczas korzystania z komunikatorów głosowych czasami będziesz musiał zidentyfikować się ze swoim imieniem, a inni członkowie floty użyją Twojego imienia i nazwiska, aby uzyskać informacje lub instrukcje. Posiadanie nazwy, która jest prosta i łatwa do wymówienia, ułatwi wszystkim pracę. Wybierz dokładnie swoje imię, szczególnie imię, ponieważ będzie ono często używane jako znak wywoławczy podczas operacji flotowych. Jeśli wybierzesz głupie imię dla siebie, powinieneś przygotować się dla niektórych osób, aby nie traktowały cię poważnie. Możesz wybrać imię i nazwisko (chociaż nazwisko jest opcjonalne). Imiona postaci są unikalne, a gra sprawdzi, czy wybrana przez Ciebie nazwa jest dostępna przed kontynuowaniem. Uruchamianie gry Kiedy zaczynasz grę jako nowa postać, możesz przejść samouczek (zwany także "Nowym graczem"), opowieść opartą na fabule, która dostarcza instrukcji krok po kroku do podstawowej mechaniki gry EVE . Jeśli już nie grałeś w EVE, zdecydowanie zalecamy, abyś postępował zgodnie z tutorialem, ponieważ gra ma wiele szczególnych mechanizmów, do których możesz nie być przyzwyczajony, nawet jeśli grałeś w inne gry komputerowe. Agenci kariery Kolejnym krokiem w nauce gry w EVE (po samouczku) jest odwiedzenie agentów kariery i wypełnianie misji, które oferuje im samouczek i zapoznanie z niektórymi głównymi działaniami PvE w EVE Online. Agenci nie są wyłączni, możesz wykonać dowolną liczbę misji agentów, jak chcesz. Zaleca się, abyś zrobił tyle samo, ile Cię interesuje, ponieważ nie tylko wyjaśniają one więcej mechaniki gry, ale także oferują dobre nagrody dla nowych graczy. Należy jednak pamiętać, że oferują one niewiele szkoleń w PvP (które stanowią bardzo istotną część gry). Dodatkowo EVE to gra w piaskownicy, a główną atrakcją gry jest tworzenie własnej ścieżki, a nie podążanie za wcześniej ustawioną ścieżką. Istnieje pięć agentów kariery, z których każda oferuje od 5 do 10 misji w określonym obszarze: Przemysł Biznes Eksploracja Wojskowy Zaawansowane Wojskowe Jeśli skorzystasz z samouczka, polecisz na stację, w której znajdują się najbliżsi agenci kariery, wszyscy pięcioro agentów zawsze znajdują się w ta sama stacja. Jeśli pominąłeś samouczek, możesz zlokalizować najbliższy zestaw agentów kariery (są trzy zestawy agentów na frakcję, ale wszystkie oferują te same misje): Otwórz menu Pomoc w grze (F12. Lub kliknij ikonę w twój NeoCom) Poszukaj sekcji o nazwie Career Advancement na karcie Support. Kliknij przycisk Pokaż agentów kariery. Otworzy się kolejne okno, które przedstawi Ci 5 najbliższych agentów kariery do bieżącej lokalizacji. W prawym dolnym rogu znajdzie się przycisk oznaczony jako Set Destination. Kliknij go, aby wykreślić trasę do przejścia, aby dostać się do systemu i stacji, w której znajduje się ten agent. Możesz robić agentów w dowolnej kolejności (choć agent wojskowy przed wykonaniem zaawansowanego wojskowego). The Sisters of EVE Epic Arc: Blood-Stained Stars Po ukończeniu misji dla agentów kariery, galaktyka EVE jest Twoja do zbadania Jeśli chcesz przeprowadzić jeszcze kilka misji związanych z fabułą, możesz zrobić epicki Sisters of Eve łuk misji Krwawe gwiazdy. Epicki łuk to seria 50 połączonych misji, które zabierają Cię na szczyt highsec i ukazują sporo tła i wiedzy o grze, szczególnie w odniesieniu do Rogue Drones i tajnego Towarzystwa Świadomej Myśli. Aby rozpocząć, powinieneś udać się do systemu Arnon i porozmawiać z Siostrą Aliturą w Sisters of EVE Bureau. Wykonując epicki łuk, powinieneś skupić się na dalszym ćwiczeniu swoich umiejętności walki. Możesz wykonać większość początkowych misji w Fregacie. ale powinieneś rozważyć ulepszenie do niszczyciela lub nawet krążownika pod koniec. Większość misji będzie dość łatwa, ale niektóre (szczególnie pod koniec, jak niesławny Burning Down the Hive czy Our Man Dagan) mają reputację bardzo trudnego dla nowych graczy. Jeśli znajdziesz się w trudnej sytuacji, nie wstydź się prosić o pomoc na kanale czatu E-UNI, ponieważ wielu graczy z EVE University chętnie Ci pomoże. Uważaj jednak, aby zaakceptować lub poprosić o pomoc na kanale Lokalnego czatu, ponieważ istnieje kilku pozbawionych skrupułów graczy, którzy mogą przejąć kontrolę nad twoim celem misji lub przynęty i zniszczyć twój statek (zobacz także: oszustwa w EVE Online). Umiejętności uczenia się W przeciwieństwie do wielu innych gier MMO, Twoja postać rozwija się (zdobywa nowe umiejętności, może korzystać z dodatkowych modułów i statków itp.) Dzięki umiejętnościom szkoleniowym, które są wyćwiczone w czasie rzeczywistym, nawet po wylogowaniu. Dlatego powinieneś zawsze mieć umiejętność aktywnego szkolenia. Umiejętności kolejkowe można trenować jeden po drugim, maksymalnie 24 godziny w przyszłość (w przypadku postaci alfa) lub prawie w nieskończoność (w przypadku postaci Omegi). Umiejętności mają pięć poziomów (I do V), a podczas gdy korzyści z każdej dodatkowej skali poziomu są liniowe, czas treningu wzrasta wykładniczo - więc zazwyczaj nie warto ćwiczyć umiejętności wykraczających poza poziom IV w ciągu pierwszych kilku dni. Zamiast tego skoncentruj się na umiejętnościach, które albo poprawią cokolwiek robisz w danym momencie, albo które odblokowują nowe statki lub moduły, które chcesz wypróbować. Gdy poczujesz, co lubisz robić w EVE, możesz skupić się na treningu w tym konkretnym obszarze. Umiejętności są kumulatywne, a postać (pod warunkiem, że mają klan Omega) może potencjalnie uczyć się wszystkich umiejętności w danej grze, mając wystarczająco dużo czasu, więc nie martw się zbytnio o trening niewłaściwych umiejętności na początku gry. Zaczynasz grę z kilkoma umiejętnościami już wyszkolonymi. Aby wyszkolić dodatkowe umiejętności, musisz najpierw zdobyć odpowiednią książeczkę umiejętności. Podczas gdy otrzymasz kilka skillbooks jako nagrody od agentów kariery. pozostałe muszą być kupione na rynku, większość podstawowych podręczników jest rozsądnie tania. Uniwersytet EVE udostępnia swoim członkom pewne podręczniki umiejętności za darmo. Możesz przyspieszyć swój trening, instalując implanty w swojej postaci, w szczególności podstawowe implanty wzmacniające atrybut, które dodają od 1 do 5 punktów atrybutom twoich postaci. Podczas gdy lepsze implanty są niezwykle kosztowne, 1 implanty są dostępne nawet dla nowych graczy. Członkowie EVE University mogą również nabyć 3 implanty z rabatem. Wyposażenie Statków Statków w EVE może być wyposażone w różnorodne moduły, które zapewniają okrętowi dodatkowe zdolności (np. Broń, która pozwala strzelać na wrogie statki) lub poprawiają jego statystyki (np. Płyty pancerza, które zwiększają ilość obrażeń statek może zająć zanim wybuchnie). Dowiedz się, które moduły działają dobrze na jakim statku (iw połączeniu z innymi modułami) jest potencjalnie bardzo głębokim tematem, więc powinieneś podejść do niego krok po kroku. Podstawowe wskazówki dotyczące dopasowania każdej z czterech frakcji statków znajdują się na następnych stronach: Dodatkowo dostępna jest pełna lista wszystkich modułów i platform oraz ich działania. Aby znaleźć zalecane wyposażenie konkretnego statku, spójrz na stronę statków na wiki. Członkowie EVE University mogą również poprosić o odpowiednie porady na forach EVE University PvP i PvE. Dołączenie do Korporacji Korporacyjnej to wersja organizacji graczy EVE (trochę podobne do gildii lub klanów w innych grach, ale z dużo większą możliwością wpływania na grę). W swojej istocie EVE jest grą społeczną, a mimo że jest to całkowicie możliwe do samodzielnego grania, większość doświadczonych graczy EVE powołuje się na poczucie wspólnoty w swojej korporacji jako jednej z głównych atrakcji gry. Ponadto dobrze zarządzana korporacja może zaoferować swoim członkom wiele usług, takich jak bezpłatne statki i moduły, wsparcie misji, porady, poczucie łączenia się z innymi w celu osiągnięcia wspólnych celów i, oczywiście, zabawne operacje flotowe. EVE University to korporacja zajmująca się nauczaniem nowych graczy, jak grać i cieszyć się EVE. Zapewniamy szeroki zakres usług (poza nauczaniem i bardzo pomocną społecznością), takich jak darmowe podręczniki, dotowane implanty, mentorzy, kampusy, aby zapewnić praktyczne doświadczenie w różnych miejscach i środowiskach w EVE, nie wspominając o niesamowitym wiki, którą właśnie czytasz. Czekamy na zgłoszenia od wszystkich nowych graczy. Jednak w EVE są inne korporacje (duże lub małe, zwykłe lub formalne, zlokalizowane we wszystkich zakątkach kosmosu), które są bardzo przyjazne dla nowych graczy, a każdy gracz powinien rozejrzeć się, aby zobaczyć, co najlepiej pasuje do ich zainteresowań i temperamentu. Korporacje reklamują się w: Kolejne kroki EVE to gra w piaskownicy, co oznacza, że ​​każdy gracz może znaleźć to, co lubią najbardziej w grze (w przeciwieństwie do innych gier MMO, nie ma centralnej historii do naśladowania). Ze względu na system umiejętności EVE. zazwyczaj łatwo jest rozpocząć wykonywanie danej czynności, ale jej opanowanie zajmuje dużo czasu. Dlatego też, jako nowy gracz, często dobrym pomysłem jest poradzić sobie w kilku różnych czynnościach, aby dowiedzieć się, co najbardziej Ci odpowiada. Jeśli znajdziesz coś, co wygląda atrakcyjnie, zbadaj je (np. Przeszukując to wiki, uczęszczając do klasy lub czatując z kolegami z pracy), zacznij uczyć się odpowiednich umiejętności i zacznij. Jeśli uważasz, że jest to przyjemne, kontynuuj trening umiejętności swoich postaci, jednocześnie doskonaląc umiejętności gracza (doświadczenie, które zdobywasz podczas gry - EVE jest bardzo skomplikowane, a nauczenie się tajników nawet jednej jego części zajmuje trochę czasu) nudzić się, zawsze możesz zmienić kolejkę treningu postaci i spróbować czegoś innego. Podczas gry warto pamiętać: Uzyskiwanie pomocy EVE to bardzo złożona (i czasami nieintuicyjna) gra. Jeśli czujesz się niepewny lub zagubiony, nie wahaj się poprosić o pomoc społeczność graczy EVE jest bardzo przyjazny i pomocny dla nowych graczy. Najłatwiej uzyskać bezpośrednią pomoc przez kanały rozmów w grze. Kanały czatu Łączenie kanałów czatu. Istnieją (przynajmniej) trzy kanały czatu przeznaczone do pomocy nowym graczom - możesz zadawać pytania tutaj i zazwyczaj są inni doświadczeni gracze i mistrzowie gier, którzy ci pomogą. Możesz znaleźć te (i inne) kanały czatu w zakładkach (domyślnie) w lewym dolnym rogu ekranu. Rookie Help (pomoc dla najnowszych graczy). Pomoc w języku angielskim (ogólna pomoc w czacie w języku angielskim) Dostępne są również kanały pomocy w języku francuskim, niemieckim, japońskim i rosyjskim.) EVE University (kanał pomocy ogólnej EVE Universitys.) Automatycznie dołączasz do Rookie Pomóż kanałowi przy pierwszym uruchomieniu gry. Dodatkowo, możesz dołączyć do angielskich kanałów pomocy lub EVE University (ponieważ Pomoc dla Rookie jest często bardzo zajęta, a postacie starsze niż 30 dni nie mają już dostępu do Pomocy Rookie): Kliknij dymek poniżej kanału czatu. Zobaczysz kilka folderów. Kliknij Pomoc i poszukaj kanałów o nazwie EVE University (E-UNI) i lub English Help (Help). Kliknij Dołącz. Niektóre rzeczy można łatwiej wyjaśnić w filmie niż w tekście. Seria filmów EVE Online Flight Academy autorstwa CCP, które wyjaśniają podstawową rozgrywkę. Te filmy są również dostępne w grze z menu Pomoc (F12. Lub Ikona na twoim NeoComie) na zakładce Filmy instruktażowe. Seria filmów instruktażowych EVE autorstwa Evocationz Adhera, która obejmuje nowy samouczek Ascension. agenci kariery, Sisters of EVE arc epic. a także kilka przydatnych tematów pobocznych. Jak przetrwać serię wideo EVE Online Seamusa Donohue, która przechodzi od tworzenia postaci do końca kariery agentów. z pomocnym komentarzem po drodze. Głębsza wiedza Poza zwykłymi pytaniami, na które można odpowiedzieć w kanale czatu, istnieje ogromna wiedza na temat gry, którą udokumentowała baza graczy. Witryna EVE University, którą właśnie czytasz, jest jednym z najbardziej wszechstronnych zasobów dla nowszych graczy, ale jest wiele innych, często poświęconych konkretnej aktywności w grze. Korzystanie z ulubionej wyszukiwarki internetowej jest zazwyczaj dobrym punktem wyjścia, ale należy pamiętać, że EVE stale się rozwija, więc sprawdź, czy informacje, które znajdziesz, są aktualne. Dodatkowo oficjalne centrum pomocy EVE jest dobrym miejscem do znalezienia informacji dotyczących Twojej subskrypcji, usług związanych z kontem, a także podstawowej rozgrywki. Powiązane linki Wszystkie strony na tej wiki skierowane są do nowych graczy. Biblioteka klasowa EVE University. zawiera nagrane zajęcia obejmujące szeroki zakres tematów. ISK Przewodnik. baza wiedzy o wielkości przemysłowej, która obejmuje prawie wszystkie aspekty EVE. Wykres kariery EVE. pokazywanie (prawie) wszystkich rzeczy, które możesz robić w EVE. Dwustronny prześcieradło EVE autorstwa Korgan Nailo. Alphas Guide to the Galaxy. doskonały punkt wyjścia dla postaci klonowanych Alpha. Przewodnik handlu stacjonarnego lparStation Spinning Not Includedrpar Dobrze, zanim zacznę Zastanawiam się, czy wiesz, jak złożyć zamówienie kupna i wiesz, jak przyzwoicie korzystać z interfejsu rynkowego. Jeśli nie, polecam ten link: wiki. eveonlineenwikiMarket Teraz, w odniesieniu do rzeczywistego przewodnika: Na początek, załóżmy, że nie masz pojęcia, co to jest handel stacjami. W najprostszym przypadku, handel stacją jest procesem ustalania zlecenia kupna i sprzedaży przedmiotu po wyższej cenie. Istnieje jednak kilka sposobów na poprawę twoich szans na zysk. Część 1: Identyfikacja dobrych transakcji Pierwszą rzeczą, której należy szukać przy wyszukiwaniu dobrych pozycji handlowych, jest to, czy najwyższe zamówienie zakupu jest niższą ceną niż zamówienie najniższej sprzedaży. Na przykład, powiedzmy, że tritanium ma najwyższe zamówienie zakupu przy 5 ISK, podczas gdy jego najniższa sprzedaż to 10 ISK. Śmiało i zrób zamówienie na to. Następny zestaw rzeczy do wyszukania znajduje się w zakładce Historia cen (pod zdjęciem obok karty Dane rynkowe). Teraz nie denerwuj się, kiedy to widzisz, rzeczy, które na pierwszy rzut oka trzeba zrozumieć. Przejdźmy przez każdą część i tłumaczę ich znaczenie. Pierwszą rzeczą, na którą należy spojrzeć, są zielone paski u dołu wykresu (patrz rysunek poniżej). Reprezentują liczbę jednostek sprzedanych w danym dniu. Im więcej przedmiotów zostanie sprzedanych, tym szybciej otrzymasz zwrot z zamówień zakupu, więc szukaj przedmiotów o dużej ilości transakcji. Następnie spójrz na duży brązowawy kształt na środku wykresu (patrz zdjęcie poniżej). To jest kanał Donchian. Nie mam pojęcia, kto to jest, ale reprezentuje przestrzeń pomiędzy najwyższymi i najniższymi zamówieniami sellbuy. Chcesz, żeby to było jak najszersze. To oznacza większą marżę zysku. Następnie szukaj żółtych kwadratów na wykresie (patrz rysunek poniżej). Stanowią one średnią cenę wszystkich zamówień tego dnia. Ogólnie mówiąc, chcesz, aby to było w środku kanału Donchian w jak największym stopniu. Oznacza to, że podaż i popyt są w pewnym stopniu stabilne i nie będzie można trzymać ich na swoich przedmiotach, zanim będzie można je sprzedać. Ostatnią rzeczą do obejrzenia są zielone i czerwone linie na wykresie (patrz zdjęcie poniżej). Reprezentują średnią ruchomą na odpowiednio 20 i 5 dni. To, czego szukasz, to prosta, zielona linia, która wskazuje na stabilność cen w długim okresie, oraz postrzępioną czerwoną linię, co wskazuje na niestabilne ceny w krótkim okresie. BESbswy BESbswy BESbswy BESbswy BESbswy BESbswy BESbswy BESbswy BESbswy BESbswy BESbswy BESbswy BESbswy BESbswy BESbswy BESbswy Podsumowując, chcesz przedmiot z: - Objętymi dużymi obrotami (dużo zielonych słupków) - Duża marża zysku (szeroki kanał Doncziański) - Stabilna podaż i popyt ( żółte kwadraty w środku kanału Donchian) - Stabilne ceny w długim okresie i niestabilne ceny w krótkim okresie (prosta zielona linia i postrzępiona czerwona linia Gdy już zidentyfikujesz dobry przedmiot, skonfiguruj zamówienie kupna i sprzedaj przedmioty, które wchodzą Będziesz także chciał okresowo aktualizować swoje zamówienie, upewniając się, że Twoje zamówienia kupna są najwyższe, a twoje zamówienia sprzedaży są najniższe. Od Ciebie zależy, jak często je aktualizujesz, ale moim zdaniem moje zamówienia są wypełniane zaraz po ich aktualizacji. Część 2: Umiejętności Istnieją 3 kategorie umiejętności, które mogą sprawić, że będziesz lepszym inwestorem: liczba zamówień, zdalny handel i opłaty NPC 1. Liczba umiejętności handlowych zamówień jest dość prosta. umiejętność, tym więcej porządku możesz mieć na raz. Oto umiejętności: - Handel: Zwiększa limit aktywnych zamówień o 4 na poziom - Handel detaliczny: Zwiększa limit aktywnych zamówień o 8 na poziom - Sprzedaż hurtowa: Zwiększa limit o 16 na poziom - Tycoon: Zwiększa limit o 32 na poziom Będziesz chciał tych umiejętności tak wysoko, jak chcesz je wyszkolić. 2. Zdalne umiejętności handlowe pozwalają na zdalne tworzenie i modyfikowanie zamówień. - Zamówienia: Zwiększenie zakresu konfiguracji zleceń kupna - Marketing: Zwiększenie zakresu ustawiania zleceń sprzedaży zdalnej - Daytrading: Zwiększa zakres, w którym można modyfikować aktywne zlecenia - Widoczność: Zwiększa najwyższy możliwy zakres dla zlecenia kupna kiedy konfigurujesz go zdalnie. Te są nieco trudne. Oto przykład, powiedz, że jesteś w Sibot i chcesz założyć zlecenie kupna w Amarr. Zakładając, że twoje umiejętności zdobywania zamówień są wystarczająco wysokie, umiejętność widoczności będzie kontrolować maksymalny zakres, w którym możesz ustawić zlecenie kupna, które ma zostać wypełnione. Te umiejętności nie muszą być bardzo wysokie. Uważam, że poziom 4 dla każdego jest dla mnie wystarczający. 3. Umiejętności NPC zmniejszają wartość ISK, którą musisz przekazać CCP podczas handlu. - Księgowość: Zmniejszenie podatku zapłaconego w przypadku zleceń sprzedaży - Relacje z brokerami: Zmniejsza opłaty maklerskie z tytułu zleceń kupna i sprzedaży - Obrót marżą: Zmniejsza kwotę ISK, którą należy wpłacić w depozycie po skonfigurowaniu zlecenia kupna. Musisz zapłacić różnicę, gdy zamówienie zostanie zrealizowane. Będziesz chciał, aby relacje księgowe i brokerskie były jak najwyższe. Obrót marżą również jest przyjemny, ale nie tak ważny. Cóż, to podstawy. Większość zdolności do stacjonowania handlu przychodzi czas i większy portfel, więc trzymaj się go. A teraz idź i stwórz krach na rynku lub coś takiego. Dziękuje za przeczytanie. 27 września 2017, 11:48 Ale co się stało, gdy złożysz zamówienie kupna na swój produkt? Na przykład: robię trading na stacji i jestem tylko tym, który ma statek Ventura i sprzedam za 300 000 isk tego statku, wtedy składam zamówienie kupna na tym samym statku za jedyne 1 ISK, a moje zamówienie kupna jest tylko zamówieniem na stacji - więc co się stało, gdy ktoś kupuje, że goura na stacji Myślę, że zarobię 300 000 ISK od sprzedaży ventury i kupię kolejną venturę tylko za 1 ISK i Mogę sprzedać tę drugą venture za więcej 300 000 ISK - ta teoria mówi, że możesz podwoić pieniądze za sprzedany produkt, jeśli sytuacja jest taka, że ​​jesteś tylko człowiekiem, który składa zamówienia kupna. Ktoś się zgadza - Podwójne pieniądze (szorstkie) - (minus) transakcje rynkowe (pasze brokerów). 27 września 2017, 23.59 Niniejszy przewodnik koncentruje się głównie na handlu stacją w centrum handlowym: Jita, Amarr, itp. Gdybym miał ustawić zlecenie kupna na 1 ISK w centrum handlowym, nigdy nie zostałoby to zapełnione. Ten rodzaj zlecenia kupna działa tylko w systemie zwrotnym, gdzie ludzie chcą tylko trochę ISK za to, co sprzedają. Trasowanie w EVE Online może być lukratywnym zawodem, jeśli jesteś w tym dobry. Oto kilka podstawowych pojęć, które musisz znać jako trader. Wprowadzenie do handlu Jak robisz trading Najpierw kup coś na rynku. Potem idź gdzieś, gdzie możesz go sprzedać za więcej niż kupiłeś. To brzmi prosto, ale aby rzeczywiście zarobić na tym pieniądze, potrzeba umiejętności (zarówno w zakresie umiejętności w grze, jak i umiejętności w prawdziwym życiu), dobrego wyposażenia i dobrej znajomości rynku. Zarabiaj pieniądze, aby zacząć handlować Zanim zaczniesz kupować rzeczy do handlu, będziesz potrzebować trochę pieniędzy. Wybieraj misje dla agentów NPC, lub wykonuj prace wydobywcze lub cokolwiek, z czego najbardziej Ci się podoba. To nie musi być ogromna suma, o ile wystarczy jej tyle, by kupić wystarczająco dużo towaru, aby rozpocząć karierę handlową. Wybór Co kupić Teraz, gdy masz trochę pieniędzy, możesz kupować rzeczy do handlu. Szukając czegoś na rynku, aby handlować, pamiętaj, że cokolwiek wybierzesz, zaczniesz od utworzenia zamówienia zakupu tego przedmiotu. Aby skonfigurować dobre zamówienie zakupu, należy ustawić cenę zakupu na kwotę wyższą niż wszystkie inne ceny zakupu w tym regionie. W ten sposób możesz być dość pewny, że ktoś sprzedaje ci swoje towary, a nie komuś innemu. Ale zachowaj ostrożność, aby ograniczyć zasięg podczas konfigurowania zlecenia kupna. Jeśli ustawisz zlecenie kupna na pokrycie całego regionu, może się zdarzyć, że będziesz musiał przejść całą drogę przez region, prawdopodobnie przez systemy o niskiej sile, aby odebrać to, co kupiłeś. A kiedy czas to pieniądz, odkryjesz, że długie podróże z pustym ładunkiem są wielką stratą pieniędzy. Zanim kupisz, upewnij się, że towary są warte sprzedaży. Pomysł polega na osiągnięciu zysku (nawet niewielkiego) z towarów, które kupiłeś. Oznacza to, że gdy wydasz pieniądze na zakup towarów, musisz zarabiać więcej pieniędzy za przedmiot, gdy je sprzedajesz. Musisz sprzedać je za więcej, niż na nie wydałeś, więc szukaj produktu na rynku, którego najwyższa cena zakupu jest niższa niż najniższa cena sprzedaży. W ten sposób, po odebraniu towaru, możesz utworzyć zlecenie sprzedaży o cenie niższej niż najniższa cena sprzedaży, a ponieważ w EVE jest dużo leniwych graczy, możesz być prawie pewien, że ktoś kupi od ciebie twoje towary za tę cenę. Oczywiście nie musisz ograniczać transakcji do jednego regionu. Jeśli przejdziesz do różnych regionów, możesz znaleźć jeszcze korzystniejszą marżę zysku. Czas to pieniądz Kolejną rzeczą, o której należy pamiętać, to że czas to pieniądz. Jeśli znajdziesz przedmiot, na który możesz zarobić mnóstwo pieniędzy, ale tylko jeśli podróżujesz przez godzinę, aby sprzedać towar, wtedy czas transportu efektywnie obniża wartość towarów. Pomyśl o tym w ten sposób: jeśli obliczysz ile minut (lub sekund, jeśli chcesz być bardziej precyzyjnym), to między badaniem dobra handlowego a jego sprzedażą i podzieleniem twoich zysków przez ten numer, dostajesz ISK na minutę, dokonałeś tego handlu. Jest to prawdziwa miara wartości handlu. Zysk nie jest jedyną liczbą, na którą należy zwrócić uwagę. A jeśli uda Ci się konsekwentnie zwiększyć tę liczbę, będziesz na dobrej drodze do sukcesu w handlu. Poznaj rynek Aby poznać rynek, musisz wiedzieć, za ile towaru sprzedajesz i ile jest zamówień kupna, i czy ceny są coraz lepsze lub gorsze pod względem możliwego zysku, i tak dalej . Jedynym sposobem zdobycia tej wiedzy są badania i doświadczenie. Istnieje wiele korporacji NPC, które konsekwentnie kupują i sprzedają różne rodzaje towarów handlowych. Badania, aby dowiedzieć się, kto kupuje i sprzedaje co. Możesz być w stanie transportować towary tam iz powrotem między dwiema korporacjami, które kupują i sprzedają swoje towary. Zwróć szczególną uwagę na liczbę zamówień składanych każdego dnia, sprawdzając zakładkę Historia cen na rynku. Poszukaj opcji wyświetlania jako wykresu i zmień czas wykresu na czas, który Cię interesuje (wzrasta do roku). Zobaczysz, ile zamówień kupna i sprzedaży zostało utworzonych każdego dnia dla tego produktu. Przedmiot, który ma dużą liczbę zamówień dziennie, może mieć dużą konkurencję wśród handlowców, co utrudni osiągnięcie zysku z tego przedmiotu. Oczywiście, jeśli przedmiot prawie nie kupuje ani nie sprzedaje zamówień przez większość czasu, prawdopodobnie nie możesz zarobić dużo (jeśli w ogóle) pieniędzy z jego wymiany. Przestrzeń ładunkowa Możliwość posiadania ogromnej ilości przedmiotów w przestrzeni ładunkowej może zwiększyć twój zysk na jednostkę czasu. Pamiętaj jednak o szybkości swojego statku: możesz odkryć, że nawet mały statek z niewielką przestrzenią ładunkową może generować większy zysk na jednostkę czasu niż wielki przemysł, tylko z powodu krótszego czasu transportu. Jeśli twoja przestrzeń ładunkowa jest pusta po sprzedaży twoich towarów handlowych, spróbuj kupić coś innego, aby handlować tak szybko, jak to możliwe. Latanie z pustym ładunkiem to marnowanie pieniędzy. Piraci są waszym wrogiem i wszędzie są w niskich systemach bezpieczeństwa. Nawet w systemach o wysokim poziomie bezpieczeństwa, są tacy, którzy zniszczą twój statek i podadzą cię. Obserwuj trasy, które bierzesz i upewnij się, że w ogóle nie przechodzą przez systemy o niskim poziomie bezpieczeństwa. Użyj swojej mapy i unikaj systemów, w których ludzie byli ostatnio poddani.

Comments

Popular Posts